Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

marți, 22 martie 2011

MINUNATA LUCRARE A DUHULUI SFANT

Un fotograf de succes francez s-a călugărit după ce a auzit cântarea călugarilor de la Sf. Munte Athos

INTERFAX – Fotograful Gaskyuel Gerard, care a lucrat în trecut cu Marcell Marceau şi Salvador Dali, iar acum ieromonahul Gerasimos a mărturisit că decizia de a intra în mănăstire a luat-o atunci când a auzit pentru prima dată cântarea călugărilor de pe Muntele Athos.
“Aveam 33 de ani când redactorul-şef al uneia dintre cele mai influente reviste japoneze, ma trimis într-o călătorie de lucru în Grecia, cu însărcinarea de a pregăti un reportaj despre viaţa călugărilor de pe Muntele Athos” – relatează părintele Gherasim, citat de “Rossiiskaia Gazeta”.

Călătorind prin mănăstirile de pe Muntele Athos, a intrat într-o mănăstire, în care există o veche tradiţie de a păstra craniile călugărilor decedaţi.

“Am intrat într-o criptă, şi din acel moment toată viaţa mea a fost împărţită în “înainte” şi “după”. Pe drum, la întoarcere am întâlnit un călugăr grec, cu care am vorbit pe larg despre sensul vieţii. Călugărul vorbea rău engleza… şi dintr-o dată a început să cânte! ” – îşi aminteşte părintele Gherasim.

Potrivit părintelui Gherasim, în acel moment el a decis sa se călugărească şi să rămână în Sf. Munte.

“În câteva secunde, a fost luată decizia. Revenind în Franţa, am publicat articolul în revistă, am vândut averea şi am devenit un simplu călugar pe Muntele Athos.
Mai mulţi ani am petrecut în Ţara Sfântă, în Mănăstirea Sf. Sava care se află în deşertul Iudeu. Acolo, mi-am întâlnit părintele spiritual şi tot acolo am înţeles că moartea – nu e sfârşitul vieţii “- povesteşte despre drumul său duhovnicesc, părintele Gherasim.

Cu toate acestea, devenind călugăr, el a rămas să fie un fotograf iscusit. Odată cu trecerea timpului părintele Gerasim, a înfiinţat o mănăstire ortodoxă în cinstea Sfintei Vera în localitatea franceză Cévennes.

Sursa : http://www.interfax-religion.ru/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu