Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

marți, 31 mai 2011

SCRIETI PATRIARHIEI SA IA POZITIE FATA DE PROBLEMA HOMOSEXUALITATII! "PRIN TACERE IL TRADAM PE DUMNEZEU” ( SF GRIGORIE TELOLOGUL)

Scrieti cat mai multi la Patriarhie sa ia atitudine fata de acest mars al anormalitatii!
Vorbiti cu preoti su duhovnici sa predice deschis despre acest  mare pacat!
Sa luam exemplu de la rusi, care au interzis marsul gay in Moscova!

APEL CATRE PATRIARHIE:


Ca urmare a organizarii Marşului minorităţilor sexuale, cunoscut şi ca Marşul Diverstăţii,care va avea loc sâmbătă, în intervalul 17.00-18.45, pe traselul Piaţa Unirii – Piaţa Constituţiei – Piaţa Izvor si la care sunt aşteptaţi peste 300 de participanţi, imi exprim nemultumirea pentru autorizarea lui si va rog sa luati atitudine si sa strigati raspicat ca HOMOSEXUALITATEA E UN PACAT IMPOTRIVA FIRII SI A LEGII LUI DUMNEZEU.

Iata ce spunea inaintea alegerii Preafericitului parinte Daniel, sfantul parinte Papacioc:

“ Pentru nici un pacat nu a ars Dumnezeu o cetate ca pentru pacatul asta al homosexualismului. Dar biserica n-a avut o pozitie oficiala in problema asta. Patriarhule de maine, asta te asteapta, si e destul! “

In Rusia, acest mars a fost INTERZIS!!!!

Peste 30 de persoane, inclusiv cetateni straini, au fost arestate sambata la Moscova in timpul confruntarilor dintre activistii pentru drepturile homosexualilor si nationalisti rusi, in timpul unei noi incercari de a organiza o parada gay in centrul capitalei Rusiei, transmite Reuters. Acesta este cel de-al saselea an consecutiv in care homosexualii nu reusesc sa organizeze un mars in capitala rusa.

Activistii homosexuali au sperat ca noul primar al Moscovei, Sergei Sobyinin, va permite desfasurarea paradei, dupa ce, ani de zile, autoritatile au refuzat sa aprobe marsul lor. Homosexualii intentionau sa depuna flori la Monumentul Soldatului Necunoscut.

Activistii gay care s-au strans langa zidul Kremlinului au fost atacati de grupuri de extrema dreapta si ultra-ortodocsi rusi. Politistii au intervenit imediat.

O alta adunare a activistilor gay, desfasurata in apropiere de sediul guvernului, a fost risipita de fortele de securitate dupa circa 20 de minute.

Agentiile de presa ruse au scris ca peste 30 de persoane au fost arestate, inclusiv doi activisti americani, care au amenintat ca vor face plangere la Consiliul Europei sa deposedeze Rusia de drepturile de vot in cadrul organizatiei din cauza violentelor impotriva homosexualilor.

Homosexualitatea a fost decriminalizata in Rusia in 1993, insa prejudecatile impotriva persoanelor gay ii forteza pe acestia sa nu se expuna public la Moscova.


Sfânta Scriptură şi învăţătura Bisericii condamnă fără nici o ambiguitate legăturile homosexuale, văzând în ele o pervertire vicioasă a naturii de Dumnezeu zidite a omului.

“Pentru aceea i-a dat pe ei Dumnezeu intru patimi de ocara, ca si femeile lor si-au schimbat randuiala cea fireasca, intru ceea ce este impotriva firii. Asijderea si barbatii lasand randuiala cea dupa fire a partii femeiesti, s-au aprins intru pofta sa unul spre altul” (Rom. 1, 26,27).

"De se va culca cineva cu bărbat ca şi cu femeie, amândoi au făcut nelegiuire (Lev. 20, 13). Biblia ne relatează greaua pedeapsă la care Dumnezeu i-a supus pe locuitorii Sodomei (Fac. 19, 1-29) – după exegeza Sfinţilor Părinţi, tocmai pentru păcatul homosexualităţii. Caracterizând starea morală a lumii păgâne, Apostolul Pavel pune relaţiile homosexuale între patimile cele mai „de ocară” şi „ruşinile” ce spurcă trupul omenesc-, femeile lor au schimbat fireasca rânduială cu cea împotriva firii; asemenea şi bărbaţii, lăsând rânduială cea după fire a părţii femeieşti, s-au aprins în pofta lor unii pentru alţii, bărbaţi cu bărbaţi, săvârşind ruşinea şi primind răsplata cuvenită rătăcirii lor (Rom. 1, 26-27). Nu vă amăgiţi: nici malahienii, nici sodomiţii nu vor moşteni împărăţia lui Dumnezeu, le scria Apostolul locuitorilor pervertitului Corint (1 Cor. 6, 9-10).

Tradiţia patristică condamnă la fel de clar şi hotărât orice manifestări ale homosexualităţii. „Didahia celor doisprezece Apostoli”, operele Sfinţilor Ierarhi Vasilie cel Mare, Ioan Gură de Aur, Grigorie al Nyssei, Fericitului Augustin, canoanele Sfântului Ioan Postitorul exprimă învăţătura neschimbată a Bisericii: legăturile homosexuale sunt păcătoase şi condamnabile.

Oamenii atraşi în ele nu au dreptul să facă parte din clerul bisericesc (canonul 7 al Sfântului Vasilie cel Mare, canonul 4 al Sfântului Grigorie al Nyssei, canonul 30 al Sfântului Ioan Postitorul).

Adresându-se celor ce s-au întinat cu păcatul sodomiei, Cuviosul Maxim Grecul chema: „Cunoaşteţi-vă pe voi înşivă, ticăloşilor, şi daţi-vă seama la ce desfătare spurcată v-aţi supus!.. Siliţi-vă să vă depărtaţi cât mai degrabă de această plăcere a voastră preaîntinată şi preaîmpuţită, să o urâţi – iar cine spune că ea este nevinovată, pe acela daţi-l veşnicei anateme ca pe un potrivnic al Evangheliei Mântuitorului Hristos şi stricător al învăţăturii Lui. Curăţiţi-vă prin pocăinţă nefăţarnică, prin lacrimi fierbinţi şi prin milostenie după putere şi prin rugăciune curată… Să urâţi din tot sufletul vostru această păgânătate, ca să nu fiţi fii ai blestemului şi ai pierzării veşnice”.

Discuţiile despre situaţia aşa-numitelor minorităţi sexuale în societatea contemporană înclină spre recunoaşterea homosexualităţii nu ca perversiune sexuală, ci ca una dintre „orientările sexuale”, cu drept egal la manifestare publică şi la respect. Se mai afirmă, într-un mod luciferic, şi că atracţia homosexuală este determinată de o predispoziţie naturală individuală. Biserica Ortodoxă pleacă de la convingerea nestrămutată că legătura de Dumnezeu rânduită a căsătoriei dintre bărbat şi femeie nu suferă comparaţie cu manifestările pervertite ale sexualităţii. Ea consideră homosexualitatea o vătămare păcătoasă a naturii umane, vătămare care este biruită prin efort duhovnicesc, care duce la vindecare şi la creşterea personalităţii omului. Ca şi celelalte patimi care îl sfâşie pe omul căzut, tendinţele homosexuale se vindecă prin Taine, prin rugăciune, prin post, prin pocăinţă, prin citirea Sfintei Scripturi şi a scrierilor patristice, precum şi prin comunicarea creştină cu oamenii credincioşi, care sunt gata să ofere sprijin duhovnicesc.

Raportându-se cu responsabilitate pastorală la oamenii care au înclinări homosexuale, Biserica se împotriveşte totodată cu hotărâre tentativelor de a prezenta o tendinţă păcătoasă ca pe o „normă” şi cu atât mai mult ca pe un obiect de mândrie şi ca pe un exemplu de urmat. Tocmai de aceea, Biserica Ortodoxă condamnă orice propagandă a homosexualităţii. Fără a refuza nimănui drepturile fundamentale la viaţă, la respectul demnităţii personale şi la participarea la treburile obşteşti, Biserica porneşte totuşi de la premiza că persoanele care fac propaganda modului homosexual de viaţă nu trebuie admise să lucreze în mediul didactic, educaţional şi în genere la orice fel de muncă ce priveşte copiii şi tineretul, nici să ocupe poziţii de conducere în armată şi în instituţiile corecţionale, dată fiind înrâurirea lor dăunătoare asupra copiilor şi sănătăţii mintale a societăţii în general.

Dr. Dmitri Avdeev

(extras din volumul Probleme actuale ale psihoterapiei ortodoxe, Ed. Sofia, 2007)


Sfantul Ioan Gura de Aur demasca si combate homosexualitatea

………………………..

Dar iata acum, ca cei ce turbeaza dupa astfel de pacate, singuri isi fauresc relele cele mai grozave, caci nu este acelasi lucru a te schimba in natura femeiasca si a ramane si barbat in acelasi timp, sau mai bine-zis, a nu fi nici femeie si nici barbat.

Si de voiesti ca si din alta parte sa afli de grozavenia acestui pacat, apoi intreaba de ce oare toti legiuitorii pedepsesc prin legile lor pe cei ce se scopesc singuri, si vei gasi ca de nimic altceva, decat pentru ca-si ciuntesc singuri natura lor omeneasca, desi acestia cu nimic nu nedreptatesc pe altii prin asemenea fapt, ba inca de multe ori, dupa scopire ei sunt folositori, pe cand curvarul si pederastul (homosexualul) nu sunt folositori la nimic. Nu numai sufletul, ci si trupul pederastului (homosexualului) este necinstit si vrednic de a fi alungat de pretutindeni. Si de cate gheeni sunt oare vrednici acestia ? Dar daca poate razi auzind de gheena si nu crezi in focul cel vesnic, atunci adu-ti aminte de Sodoma, fiindca prin acea nenorocire icoana gheenei ne sta de fata chiar in viata prezenta. Fiindca sunt multi care si astazi, ca si atunci, nu cred in invierea cea de apoi si in cele ce vor urma dupa Inviere si rad cand aud spunandu-li-se despre focul cel nestins, de aceea, Dumnezeu ne-a cumintit chiar prin intamplarile din viata prezenta. O astfel de intamplare este arderea Sodomei si focul de acolo. Cei ce au fost acolo stiu, caci singuri au vazut cu ochii lor acea rana provenita din bataia dumnezeiasca si urmarile fulgerelor si a trasnetelor de sus. Acum tu judeca singur cat de mare a fost pacatul lor, daca Dumnezeu a fost silit de a le arata gheena mai inainte de timp. Fiindca multi dispretuiau cuvintele si atunci ca si acum, de aceea Dumnezeu le-a aratat invederat icoana gheenei si inca intr-un mod unic in istoria omenirii. Intr-adevar, curios a fost norul acela care a plouat foc in loc de apa, dar si pacatul ce ei il savarsise, adica pederastia (sodomia), era afara din legile firii, era contra naturii; a ars pamantul acela, fiindca si sufletele lor erau arse de acea pofta spurcata. De aceea si ploaia aceea nu numai ca n-a deschis pantecele pamantului ca sa-l faca de a da nastere roadelor, ci inca l-a facut netrebnic, chiar pentru primirea semintelor ce s-ar fi aruncat in el. Astfel era si impreunarea barbatilor din Sodoma, caci si acea nelegiuire le facuse trupurile lor mai netrebnice decat pamantul cel ars al Sodomei.

Ce poate fi mai spurcat ca un barbat tavalindu-se in curvii ? Ce poate fi mai gretos ? O! Ce nebunie! O! Ce smintire! Dar de unde si cum a patruns in sufletul omului aceasta pofta nebuna, care a adus natura in halul celor ce se razboiesc, ba, inca cu atat mai rau decat ale acelora, cu cat si sufletul e mai inalt si mai bun decat trupul ? Vai noua, daca ajungem a fi mai fara de minte decat animalele necuvantatoare, si mai nerusinati decat cainii, caci nicaieri printre dansele nu vei gasi astfel de impreunare, ci natura-si cunoaste hotarele sale! Voi insa, care savarsiti acest pacat, ati facut neamul nostru omenesc mai necinstit decat necuvantatoarele, caci il batjocoriti prin asemenea fapte si va batjocoriti si insiva (Sf. Ioan Gura de Aur; coment. la ep c. rom. 1, 26-27).


Par Sofian Boghiu despre pacatul homosexualitatii:

“Dar Fiul Omului, cand va veni, va gasi, oare, credinta pe pamant?”[Luca, cap.18]

- Cum sa ne raportam la asa-zisa intrare în Europa, mai ales ca acum ni se impune, ca o conditie la aceasta integrare, sa legalizam homosexualitatea?

Parintele Sofian: Da, aceasta este o problema foarte spinoasa pentru mine. Si pentru întreaga Europa. Desigur, de la Europa Occidentala avem de învatat si niste lucruri frumoase cu adevarat, dar nu atunci când este vorba sa acceptam niste pacate. Mai ales când sunt în discutie niste patimi despre care Biblia de la început ne spune ca sunt atât de periculoase încât, pentru a se pedepsi asemenea spurcaciuni, se coboara îngeri din cer ca sa arda, sa desfiinteze niste orase împreuna cu locuitorii lor si sa se aleaga de ele numai fum de pucioasa… Am fost pâna la Marea Moarta, am bagat degetul în apa si l-am pus pe limba; e o apa groasa, amara si pe acolo miroase a sulf. Atât a mai ramas din civilizatia celor doua orase (Sodoma si Gomora), despre care ni se povesteste în Vechiul Testament. Vedem astfel cât dispret arata Dumnezeu pentru asemenea pacate.

Pentru nici o alta patima nu se coboara cineva din cer ca sa aduca pedepse. Si tocmai cu astfel de pacate ne cere Europa ”civilizata” si mândra ca sa ne spurcam neamul nostru. Au mai facut oamenii asemenea greseli (ca homosexuali au fost si sunt la noi, fara sa fie legiferati de Parlament), dar ele sunt probleme de spovedanie, de canon. Daca însa sunt legalizate aceste patimi, le faci fara grija, sub acoperirea . Politicienii nostri sunt liberi sa faca ce vor; iar ei, netinând seama de credinta si spiritualitatea acestui neam, aproba tot felul de faradelegi, pentru a putea sa fie prieteni cu asa-zisa Europa.

În concluzie, nu sunt de acord ca pentru niste bunuri pamântesti sa primim o pedeapsa dumnezeiasca. Daca atunci s-au coborât îngeri din cer si-au ars Sodoma si Gomora, acum Dumnezeu va trimite din cer niste pedepse asupra tarii noastre, prin care sa fie sanctionate asemenea pacate legiferate. Dar ai nostri nu sunt convinsi; ei spun: ”astea sunt popesti”.

Pe de alta parte, trebuie spus ca crestinul este o personalitate bivalenta, care face parte dintr-un stat pamântean, dar face parte si dintr-un stat ceresc, este si cetateanul lui Dumnezeu. El trebuie sa puna accentul pe esential; trebuie sa stie ca este alcatuit din doua componente: omul material, pe care-l manânca viermii în mormânt si sufletul care merge la judecata dupa ce se termina viata pamânteasca. Daca omul cade în acest pacat calca o porunca veche, de la creatia lumii si va da socoteala în fata lui Dumnezeu. Când îl face pe om, Dumnezeu îi spune: ”Cresteti si va înmultiti>. Cu aprobarea homosexualitatii aceasta porunca fundamentala este încalcata, pentru ca barbatul nu poate naste copii si nu se poate continua neamul omenesc asa cum a hotarât Dumnezeu de la început. Când omul se deprinde cu aceasta patima, ea nu-i da copii, dar îi da probleme.

[extras din "Smerenia si dragostea,însusirile trairii ortodoxe" de Arhimandrit Sofian Boghiu ]

O marturie contemporana
 fragment din „Iannis cel nebun pentru Hristos” atunci cand Constantin (homosexualul si povestitorul acestui fragment) îl invită pe Iannis acasa la el deoarece îl deranja din practicarea păcatelor:


„Ca să nu mai lungesc vorba, m-am hotărât să-l invit pe Iannis-nebunul acasa la mine…

De îndată ce i-am deschis, a spus:

-Binecuvântat să fii, Constantine, în veacul de acum și în cel ce va să fie.

Pentru prima dată auzeam un asemenea salut, însă tot pentru prima dată l-am auzit vorbind și pe demonul care se cuibărise înlăuntrul meu:

-Ai venit si aici în casa mea, nebunule, ca să mă alungi? Nu sunt singur, ci am împreună cu mine trei sute șaizeci și cinci de prieteni. Eu nu am să plec. Pleacă tu, pentru că altfel am să te omor!

Atunci Iannis a ridicat deasupra mea o cruce și a spus:

-În numele Sfintei Treimi celei de o ființă…

Din clipa aceea nu am mai auzit nimic altceva, pentru că am leșinat. Când mi-am venit în sine, l-am văzut pe Iannis cum mă privea zâmbind. Simțeam o mare bucuriecă se află acolo, însă nu puteam să-mi dau seama din ce pricină…

… Eu socoteam povești tot ceea ce spunea despre demoni. Credeam că sunt născociri ale preoților și ale religiei, ca să sperie lumea și să câștige ușor bani, să poată duce un trai mai bun, să se îmbogățească și ale asemenea. Și iată că acum eram martor al lucrării lor ucigașe asupra omului…”

Profetia Sfantului Nil Atonitul, despre Antihrist si sfarsitul lumii

Cand se va apropia vremea venirii lui Antihrist, se va intuneca mintea omului de toate patimile cele trupesti ale curviei, si foarte mult se va inmulti necredinta si faradelegea. Atunci omul va deveni de nerecunoscut, schimbandu-se fetele oamenilor, si nu se vor mai cunoaste fetele barbatilor de ale femeilor, pentru nerusinata imbracaminte si a parului din cap.

Oamenii din vremea aceea se vor inrai ca niste fiare salbatice, fiind inselati de Antihrist. Nu vor da respect parintilor si celor mai batrani, iar dragostea va pieri. Pastorii crestinilor, arhierei si preoti vor fi oameni cu slava desarta, afara de prea putini, cu totul nerecunoscand calea din dreapta de cea din stanga.

Atunci se vor schimba obiceiurile si traditiile crestinilor si ale Bisericii. Curatia va pieri de la oameni si va stapani faradelegea. Minciuna si iubirea de argint vor ajunge la cel mai inalt grad si va fi vai de cei care vor aduna bani. Curviile, preacurviile, sodomiile, hotiile si omorurile, in vremea aceea, vor fi pe toate drumurile. Pentru savarsirea acestor mari pacate, oamenii vor fi lipsiti de darul Sfantului Duh, pe care l-au primit la Sfantul Botez, precum si de mustrarea constiintei

Un comentariu:

  1. Deja se invata prost BOR
    Nu trebuie sa le scriem , au informatorii lor care cunosc miscarile unora si altora , deci sa ia masuri cat mai urgent impotriva acestor marsuri ale unui program subtil de genocid .

    RăspundețiȘtergere