De-a lungul secolelor, inca din 1717 cand masoneria, asa cum o stim noi astazi a luat fiinta, numerosi autori au scris impotriva acestei organizatii oculte, dandu-le in vileag invataturile anticrestine. Pentru a ne forma o idee despre invatatura masonica, vom examina scrierile unor lideri masoni ca: Albert Pike, Norman Frederick DeClifford, C.W Leadbetter, Henry Cornelius Agrippa, T. Witton Davies, L.W. Delaurence, Joseph Ennemoser, S.H Goodwin, Kersey Graves, Albert G Mackey, Sir Walter Scott, J. S. M Ward. Masonii sustin des faptul ca nu poti deveni membru daca nu crezi in Dumnezeu. Prin aceasta conditie ei declara ca invataturile lor sunt compatibile cu Biblia. Problema care se iveste este: in care dumnezeu cred masonii? deoarece numele lui Iisus Hristos nu este nicaieri pomenit, iar notiunea de dumnezeu este mai mult o figura de stil, putand fi usor substituita cu Fiinta Suprema sau Mama Natura. Si pentru ca Iisus Hristos este Fiul lui Dumnezeu si Isi are toata puterea de la Tatal si pentru ca El a venit pe pamant in numele Tatalui ca sa ridice pe oameni de la pamant la cer, aceasta precizare lipsind din invataturile masonice, dovedeste faptul ca notiunea de "Dumnezeu" nu este cea crestina. Clarificarea o gasim citind cartea lui A. Pike, "Morals and Dogma". La pagina 624 scrie: "...masoneria este identica cu religiile stravechi". Parcurgand intreaga carte, precum si literatura masonica in general, ne dam seama ca acele "religii" se refera la cultele pagane egiptene, babiloniene, hinduse, budiste, musulmane, eline, feniciene, romane. Masoneria le imbratiseaza pe toate afirmand ca si-a insusit "adevaruri universale" ce sustin toate aceste religii. Ba chiar francmasonii pretind ca aceste adevaruri ar fi existat inainte ca lumea sa fi fost creata! Foster Bailey (sotul cunoscutei guru Alice Bailey) scrie in cartea sa, "The Spirit of Masonry": "Deoarece steaua Sirius este mai veche decat Pamantul, Masoneria ar fi putut exista inca de pe atunci" p 145. In cartea lui Pike, la paginile 712- 718 apare iar notiunea de dumnezeu. Conform celor scrise, dumnezeu este oricare in afara celui din Noul Testament. El este si dumnezeul evreilor si al egiptenilor si al hindusilor. Intorcandu-ne la pagina 321 a aceleiasi carti a lui Pike, gasim un pasaj totodata socant si lamuritor cu privire la dumnezeul masonilor: "Lucifer este Purtatorul Luminii! Ciudat si misterios nume purtat de Printul Intunericului. Tocmai el, fiul diminetii. Sa fie el purtatorul luminii, care cu o stralucire orbitoare lumineaza plapand sufletele egoiste? Cu siguranta el este". Iar la pagina 567, Lucifer este identificat ca fiind "Inger de Lumina". De notat faptul ca in viziunea masonica, Satan si Lucifer nu sunt unul si acelasi. Satan este cel diabolic, opusul lui Dumnezeu, iar Lucifer este bunul si minunatul "Purtator de Lumina" pe care masonii il venereaza clar si raspicat. Pe 14 iulie 1889, A. Pike a emis instructiunile celor 23 de Consilii Supreme Masonice, inregistrate de A.C De LaRive in cartea sa "La femme et l'enfant dans la Francmaconerie universelle", p 588: "Ceea ce trebuie sa spunem multimii este: «Veneram un Dumnezeu, acela adorat de toti, in mod nesuperstitios»" (adica Dumnezeul din Biblie, nn). "Voua, mari inspectori Generali, va spunem ca pentru noi, cei din gradele 30, 31, 32, religia masonica trebuie pastrata in cea mai pura doctrina luciferica" Acest citat se mai gaseste si la Gary Kath, "Enroute to global occupation", p 114 si la Lady Queensborough, "Occult Theocrasy", p 220-221, citata de Ralph Epperson in cartea sa "Massonry: Conspiracy against humanity", p 273-274" In final, sa-i dam cuvantul Marelui Preot Satanist, fondator al Bisericii lui Satan, Anton LaVey, care in cartea "The satanic rituals: companion to the satanic bible" spune: "ritualul satanic este o amestecare a celui gnostic, tainic, ermetic si masonic, incorporand simboluri din fiecare mit" (p. 27). Iar la pagin 59, vorbind despre ritualul satanic numit "l'air epais", in care o persoana se dedica total satanei, LaVey scrie despre cerintele necesare: "camera trebuie sa fie neagra sau inconjurata cu oglinzi. O camera plina cu oglinzi il face pe practicant sa-si constientizeze rolul sau. De asemenea, conform unei vechi superstitii, oglinzile «rapesc sufletul». Un scaun auster este oferit persoanei in cauza. Sicriul poate fi de orice tip, desi unul traditional, hexagonal, este recomandat dupa cum este descris in sigiliul gradului al VI-lea al Cavalerilor Templieri, combinat cu un craniu asezat peste 2 oase incrucisate, simbol masonic. In sicriu trebuie sa incapa doua persoane. Astfel avem intrunite materialele elementare unui ritual satanic."V-ati convins ?
sursa: despremasonerie
Venirea la Biserică
Acum 10 luni
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu