Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 13 octombrie 2010

CE MANCAM!!!

CE MANCAM!!!!

Vezi cum arată hamburgerul şi cartofii prăjiţi de la McDonald's după şase luni
Pe data de 10 aprilie, artistul fotograf, Sally Davies, şi-a cumpărat un hamburger cu cartofi prăjiţi de la McDonald's cu intenţia de a face un experiment. A lăsat mâncarea afară, timp de şase luni şi a urmărit rezultatul.
Mâncarea de la McDonald's nu se strică »
"Am ales restaurantul McDonald's pentru că era cel mai aproape de locuinţa mea, însă experimentul se poate face cu orice alt produs fast food. În primele două zile, am fost uimită că mâncare nu avea niciun miros care să semnaleze că s-ar fi stricat. De asemenea, un alt lucru pe care l-am observat a fost acela că, tot în primele zile, câinele meu a încetat să mai dea târcoale raftului pe care am pus hamburgerul şi cartofii prăjiti", a spus Sally Davies pentru Daily Mail.După două săptămâni , femeia se aştepta ca mâncarea să înceapă să mucegăiască, însă a fost umită să vadă că aceasta nu prezenta niciun semn că s-ar descompune. Mai curios, este că pe măsură ce săptămânile treceau, mâncarea îşi păstra aspectul pe care l-a avut în ziua în care a cumpărat meniul de la McDonald's. "După şase luni, mâncarea căpătase un aspect de cauciuc şi devenise tare ca piatra", a precizat Davies. Davies, vegetariană convinsă, a declarat că experimentul a amuzant-o mai mult decât s-o sperie.Întrebat dacă produsele McDonald's nu sunt biodegradabile, purtătorul de cuvant al companiei Danya Proud, a declarat că: "plângerea este în cale-afară de dubioasă şi complet falsă".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu