Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

CITATE SF ANTONIE CEL MARE

Începutul şi sfârşitul mântuirii este dragostea.

Nu-ţi descoperi gândurile tuturor, ci doar acelora care pot să-ţi vindece sufletul.

Mânia este semnul vădit al celor ce nu cinstesc pe Dumnezeu.

Credinţa este libera consimţire a sufletului.

Omul care rabdă necazurile cu inimă bună şi cu mulţumire va lua cununa muceniciei.

Viaţa şi moartea mea depind de ceilalţi, căci, dacă l-am câştigat pe aproapele meu, L-am câştigat pe Dumnezeu.

Cartea mea, filosofule, este firea celor făcute şi, ori de câte ori doresc, pot să citesc în cele făcute de Dumnezeu.

Oriunde vei merge, să ai înaintea ta pe Dumnezeu. Orice vei face, să ai mărturie din Sfintele Scripturi. Să nu te muţi de grabă din locul tău.

Sfântul Antonie cel Mare în Pateric

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu