Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 iunie 2010

TOTUSI...AU INVINS!

Daniel Funeriu: Religia, materie opţională pentru toate clasele

Ministrul Educaţiei Daniel Funeriu a spus, astăzi, la emisiunea "Evenimentele Zilei" că elevii au deja situaţia şcolară încheiată, astfel că nu ar mai avea de ce să-şi facă griji privind eventualele proteste ale dascălilor. El a mai spus că elevii vor studia religia opţional în toate clasele ....

Va las pe dvs sa trageti concluziile daca se misca sau nu conform planului si ordinelor "lor"!
Oricum , uita ceva esential: mantuirea sufletului NU este optionala. La fel si judecata in fata lui Hristos! Sa vedem ce va raspunde atunci dl minstru!

2 comentarii:

  1. Si totusi...n-au invins...eu asa vad. E bine ca nu s-a interzis studierea religiei. Elevii pot alege s-o studieze, li se lasa acest drept, deci acum un cuvant de spus vor avea parintii si elevii, cu alte cuvinte, crestinii ortodocsi.
    Doamne ajuta sa fie cat mai multi elevi care sa ceara sa studieze religia!

    RăspundețiȘtergere
  2. iertare, dar stii de ce am spus ca totusi au invins? pt ca eu ma confrunt cu situati asta de 5 ani, de cand a intrat la gimnaziu fata mea. desi era obligatorie ca materie, directoarea a facut-o optionala, iar profesoara de mate a transformat-o in optional de mate, fara drept de apel. degeaba am vociferat eu ca vreau s a studieze fata mea rekligia, pt ca mi s-a spus ca daca nu se strang minim 10 elevi, nu se poate. si... NU s-au strans. in clasa a noua am reusit sa o fac sa studieze religia, dar,aici, alta surpriza: profesorul de religie,, un tanar, le povestea elevilor in ore ce face el cu prietena,. care mai e treaba cu dragostea. in plus, l-a vazut fata mea fumand joint-uri in club sau fiind beat. diriginta fetei mi-a zis ca dintr-a zecea, nu-i mai lasa sa faca religie, ca ii indruma spre proiecte europene. si e un om tanar! asa ca... au invins. nu mai e obligatorie, deci..nu se studiaza. multi vor renunta la ea.

    RăspundețiȘtergere