Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 9 iulie 2010

HULIRILE AU DEVENIT TOT MAI DESE. SUNT CELE MAI MARI PACATE! DUMNEZEU SA NE IERTE!

Hulirea celor sfinte si a lui Hristos atinge cote noi. Diavolul umbla ca un leu sa piarda cat mai multe suflete. Nu stiu cat ne va mai rabda bunul Dumnezeu pentru ca pacatele noastre sunt strigatoare la cer. Binenteles ca iRealitea Tv s-a grabit sa publice stirea. Isi confirma titlul de cea mai antihristica televiziune.Din articol am scos anumite fraza ,ca sa nu smintesc si pentru nu ma face partasa la hulire
danutza

Doamne-iarta-ma!

Iisus, în Playboyul de Portugalia. Hugh Hefner anulează ediţia

Revista Playboy va anula ediţia portugheză din această lună, după ce pe copertă a apărut Iisus ce ţine în braţe o femeie topless.

Ediţia îi era dedicată câştigătorului Premiului Nobel pentru literatură Jose Saramago, care a scris "Evanghelia după Iisus Hristos".

Hugh Hefner, patronul Playboy, a reacţionat însă dur cu privire la decizia de a folosi imaginile care îl înfăţişează pe Iisus.

"Nu am văzut şi nu am aprobat coperta pentru ediţia din iulie a Playboy Potugalia. Este o încălcare şocantă a standardelor noastre şi dacă am fi văzut înainte de publicare, nu am fi permis să iasă pe piaţă", a declarat Theresa Hennessey, vice-preşedintele departamentului de relaţii publice, subliniind că vor încheia contractul cu editura portugheză.

Cartea lui Saramago, care a murit luna trecută, vorbeşte despre un Iisus uman, imperfect şi a fost criticată de Biserica Romano-Catolică, acuzându-l pe Saramago de o viziune anti-religioasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu