Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 august 2010

UN INGERAS ARE NEVOIE DE NOI!

Incep prin a cere scuze cititorilor blogului pentru tacerea de catev a zile, dar am fost intr-un scurt concediu in dulcea Bucovina, de care m-am indragostit. In plus, am reusit, cu mila si ajutorul Domnului, sa vizitez si cateva locuri de mare incarcatura duhovniceasca ( Man Voronet, Man Sucevita, Man Moldovita, Man Rarau si Sihastria Rarau, precum si Man Petru Voda. Voi incerca sa va povestesc in zilele urmatoare cateva din intamplarile petrecute in aceasta vacanta, precum si sa postez cateva fotografii .
Acum ,mi s-a parut de folos sa postez un articol de pe ortodoxie si viata blog, pentru ca este nevoie de ajutorul nostru , atat material cat si spiritual, pentru a salva viata unui ingeras.
Sa ne miluiasca bunul Dumnezeu!
Doamne-ajuta!
danutza
http://ortodoxiesiviata.blogspot.com/2010/07/bebe-siluan-are-nevoie-de-dragostea_31.html

Bebe Siluan are nevoie de dragostea noastra!

Bebe Siluan este nepotelul meu. Are 5 luni si este al treilea copil al unei familii de preot ortodox. La Clinica din Salzburg a fost diagnosticat cu ciroza si hipoplazie a cailor biliare. Ficatul lui il mai ajuta sa traiasca o luna de zile. Deci, are nevoie urgenta de transplant de ficat. Donatorii vor fi parintii lui, in functie de rezultatul analizalor de compatibilitate. Operatia costa 100.000 de euro si se va face la Clinica din Innsbruck.
Rugamintea mea de dragoste si comuniune crestina se adreseaza tuturor celor care il pot ajuta cu rugaciune si financiar. Pentru aceasta, puteti face donatii la:

Unicredit Tiriac BankSucursala Brasov Muresenilor
Titular Bota George LaurentiuSwift BACXROBU
Cont EURO RO74BACX0000005005204320
Cont RON RO81BACX0000005005204000

Va multumesc pentru dragoste si ajutor in Domnul nostru Iisus Hristos,
matuska Eufemia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu