Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 noiembrie 2010

ATENTIE LA ESCROCI!!!!

Atentie la escroci!!! Am primit acest mesaj pe mail, care contine un virus ( probabil). E vrajeala ca am de primit impozit. Nu completati nimic cu datele dvs personale!!!
Asigurati-va ca cel care v-a trimis mesajul este cine s epretinde ( s epoate verifica pe siteul ministerului).

Dupa ultimele calcule ale activitatii dumneavoastra anuale am stabilit ca va sunt eligibile pentru primirea
unei rambursari a impozitului in conformitate cu sectiunea 501 (c).
Valoarea impozitului returnat este de 473,27 RON.
Va rugam sa ne trimiteti cererea de rambursare a impozitului si sa asteptati 6-9 zile pentru verificarea datelor introduse.
Pentru a accesa formularul de plata va rugam sa va completati datele aici :
http://www.mfinante.ro/acasa.html?method=rambursare&pagina=52155
Aceasta notificare a fost trimisa de catre Ministerul Finantelor Publice , Biroul de plati pentru persoane fizice.

MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Serviciul de Comunicare si Relatii Publice
sef serviciu : Cristian Marin

Un comentariu:

  1. daca se pune mouse-ul peste link, in bara de stare se va observa ca apare www.mifinante.ro in loc de www.mfinante.ro, ceea ce este un fals. Am primit si eu un asemenea mesaj si l-am sters fara sa clipesc

    RăspundețiȘtergere