Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

marți, 28 decembrie 2010

NEPOTELUL MEU ARE LEUCEMIE. AVEM NEVOIE DE DVS PENTRU A AVEA O SANSA!

Dragi cititori,
Din nefericire, imi vine randul sa lansez un strigat de ajutor pentru nepotelul meu de 11 ani, care a fost diagnosticat exact cu o saptamana inaintea Nasterii Domnului, cu o boala necrutatoare: leucemie acuta. Din pacate, la o zi dupa asta, a facut blocaj renal ( cred ca asa se numeste, deoarece eu nu ma pricep), astfel ca a avut nevoie de dializa o saptamana pentru a incepe sa-i functioneze, intr-o oarecare masura, rinichii.

Multe amanunte nu stiu, decat ca parintii sunt distrusi ( e singurul lor copil) si vor afla mai multe date despre diagnostic zilele urmatoare.
Eu voi reveni cu amanunte, dar va rog, in masura in care puteti, putin sau mult, dupa cum ingaduie bunul Dumnezeu, sa-i ajutati pentru ca tratamentele sunt foarte scumpe.
Postez datele si Dumnezeu sa va rasplateasca insutit pentru ajutorul vostru.

Nr cont RO63BUCU1001030355012RON
BANCA ALPHA BANK CONSTANTA
TITULAR CONT : CRACIUN LIVIOARA

Doamne-ajuta si nu uitati sa va rugati pentru el!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu