Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

luni, 6 decembrie 2010

SA LUAM ATITUDINE!

Matei 10, 32-33
Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.
Iar de cel ce se va lepăda de Mine înaintea oamenilor şi Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri. „


O ticaloasa reclama la un produs foarte nociv pentru organism otraveste de ceva timp mass-media. este vorba despre reclama la Red Bull, in care este parodiata sarbatoarea Nasterii Domnului .
Eu am scris la CNA si patriarhie, cu speranta ca se vor lua masuri, dar ma gandesc totusi ca e bine sa scriem cat mai multi pentru ca asa poate-i trezim.
E revoltator sa vedem cum fortele oculte, care urasc de moarte ortodoxia, nu prididesc sa ne discrediteze credinta, traditiile si pe preoti, iar noi sa tacem resemnati, in timp ce ei sunt foarte sensibili .Daca iti permiti sa restabilesti adevarul in legatura cu anumite personalitati istorice care au militat pentru pastrarea valorilor spirituale romanesti ( vezi cazul emisiunii dnei Eugenia Voda , la care a participat si Ion Cristoiu, despre Capitan), ei imediat reactioneaza si intocmesc scrisori de protest.
Noi nu ne putem recunoaste sfintii pentru ca ei nu vor, noi nu ne putem recunoaste valorile pentru ca lor nu le convin, noi am fost privati d e premiul Nobel pentru ca ei nu au fost de acord.
Asadar, Romania e a romanilor sau...a lor???

Daca doriti sa scrieti catre CNA pentru interzicerea clipului, astea ar fi adresele de mail:
control@cna.ro
rasvan.popescu@cna.ro
sau la Patriarhie: patriarhia@patriarhia.ro;

Uraciunea de reclama o puteti viziona aici: http://www.youtube.com/watch?v=yB9B4pMw8zc&feature=player_embedded

Sa fim uniti in Domnul, pentru ca suntem in postul Nasterii Domnului, cand s-a intrupat in om si s-a coborat pe pamant pentru a ridica pacatele NOASTRE!

Asadar, va rog sa luati atitudine!
Doamne-ajuta!
danutza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu