Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 iunie 2010

INCEPE PECETLUIREA? PRIMII VIZATI: CEI NEAJUTORATI, ADICA BEBELUSII!

Vi se pare cunoscut scenariul? A mai fost prezentat si in filmul de promovare a implantarii cipului RFID in USA. Pentru siguranta copiilor, pentru observarea starii de sanatate a dvs si alte avantaje... va indeamna sa acceptati pecetluirea. Incep discret si politicos, vorba par. Paisie Aghioritul:
"Parinte, vor putea impune pecetluirea cu sila?
- “Politetea” lor nu va ajunge pana acolo! Vor fi politicosi pentru ca vor fi … europeni. Vor arata ca sunt la inaltime. Nu vor chinui pe oameni, dar omul nu va putea trai, daca nu are pecetea. Vor spune: “Fara pecete va chinuiti! Daca ati fi primit-o, nu ati fi trait asa de greu”. Nu vor putea folosi nici monezi de aur, nici dolari daca vor avea."


Iata cum se straduiesc sa ne convinga in reclamele:




si



sau aici




Sa ne amintim si cine promoveaza chipuirea copiilor:
http://saccsiv.wordpress.com/2009/02/18/lista-cu-loje-masonice-implicate-in-child-identification-program/


Iata aici cateva lojii masonice implicate in acest program :

http://saccsiv.wordpress.com/2009/02/18/lista-cu-loje-masonice-implicate-in-child-identification-program/


Sistem anti-furt... copii! Cipuri prinse de cordonul ombilical

Asa nu-i mai fura nimeni! La o maternitate din statul american Nebraska fiecare bebelus primeste un cadou de cum vine pe lume: un dispozitiv electronic prins de cordonul ombilical, care-l apara de eventualii rapitori.

Odata venit pe lume, fiecare copil nascut la maternitatea Bellevue primeste automat cadou un dispozitiv electronic, pe care asistentele il prind de cordonul ombilical.

Astfel, cei mici sunt monitorizati non-stop, pentru ca emitatoarele sunt legate la sistemul de alarma al cladirii.

Daca cei mici sunt luati din saloane, suna imediat alarma, iar spitalul se inchide automat, pentru ca eventualii rapitori sa nu poata parasi spitalul.

Emitatorul nu ii afecteaza in niciun fel pe copii si este scos la externare.

13 comentarii:

  1. cerul este sus ptr. cine intelege nu unde vor ei ...

    RăspundețiȘtergere
  2. ORIBIL!
    Dar noi cu formularele alea impotriva Cip-ului RFID ce mai facem? Danutza, ai mai auzit ceva legat de asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. anca, din nefericire, nimeni nu mai zice nimic. unii s-au resemnat, altii rasufla usurati ca nu se mai agita nimeni in leg cu actele biometrice. eu nu vreau sa-l contrazic pe par Parvu, pe care-l consider un stalp al orotdoxiei, care spunea ca solutii omenesti nu mai sunt, eu doar as vrea sa incercam sa luptam cu arme crestinesti ca sa se organizeze referendumul sau, macar sa ne dea alternative. o discutie pe aceasta tema am avut-o pe blogul lui saccsiv la articolul despre preoti care vor cununa sau nu pe cei fara acte, atunci cand vor fi biometrice. stiu din timpul campaniei, dar uitasem de dansa, de o dna judecator, pe care a amintit-o cineva in comentariu, care era de partea noastra. poate incercam sa luam legatura cu dansa. in rest, eu va sfatuiesc sa scrieti presedintelui cat mai multi ca poate se va intampla ceva ( desi...fiind marioneta elitelor...). in rest, sa ne intareasca Dumnezeu si sa ne intelepteasca!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, asa e, din nefericire nimeni nu mai spune nimic... E adevarat ca putem scrie presedintelui, dar, cred ca mai mare efect ar avea daca s-ar duce in audienta la presedinte cativa preoti (sau daca nu se poate, macar unul) cu formularele in mana! Iar daca se va spune ca nu se poate organiza referendum pentru ca nu sunt bani, pentru ca este criza, macar sa se schimbe legea care prevede ca fiind obligatorii aceste acte, din 2011... Sa se lase asa cum ai spus si tu, posibilitatea de alegere. In naivitatea mea, cred ca daca Parintele Iustin ar avea ocazia sa vorbeasca cu presedintele, l-ar putea face sa inteleaga in ce consta pericolul acestor acte.
    S-ar putea ca presedintele sa nu fi inteles in ce consta pericolul acestor acte, si de-asta nu acorda importanta referendumului ...
    Problema e, ca nu mai e mult pana in 2011 si trebuie facut ceva
    Aproppos de scris presedintelui, da, ii putem scrie e-mail, ca sa-i putem trimite si material pe care sa-l asculte, dar ma intreb, oare o sa citeasca dansul e-mail-urile?
    Cred ca tot o discutie fata catre fata ar fi mai buna, si cine ar fi mai bun pentru asta decat un preot?
    Cat despre cununat pe cei care nu vor mai avea acte, poate ca in manastiri se va face asta.
    Ce ma intristeaza pe mine e ca daca noi crestinii ortodocsi am fi mai uniti, si mai hotarati, ar fi mai bine. Uite nu inteleg de ce noi, nu avem nici pana acum o marturisire impotriva ecumenismului, asa cum au grecii? Daca s-ar semna sa o marturisire de milioane de crestini ortodocsi nu cred ca ar mai avea tupeu ecumenistii sa organizeze intruniri ecumeniste.
    Degeaba ii scriem, tu, sau eu, sau inca cativa patriarhului, ca n-are acelasi efect, ca atunci cand e ceva organizat... (sper sa ma insel, dar eu acum asa vad lucrurile)

    Ce sa mai spun, Dumnezeu sa ne aiba in grija!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta cu furtul copilului si inchisul spitalului nu mai este deloc o chestie izolata la un spital. El exista si in Mara Britanie de vre-un an-doi. Chiar eu m-am confruntat cu asa ceva cind a trebuit sa stau citeva minute afara pentru ca se inchisese usa de la intrare ca urmare a alarmei date de acest dispozitiv. Asa ca nu e ceva izolat.

    RăspundețiȘtergere
  6. in primul rand, iertare ca raspund atat de greu, dar...se mai intampla sa am un program incarcat.
    anca: nici eu nu inteleg de ce nu suntem mai uniti. eu una am senzatia ca fac prea putin. ma gandesc ca , daca am fi uniti, am reusi mai multe. cred ca s-a abandonat lupta impotriva biometriei prea repede. presedintele stie f bine despre ce e vorba, ca doar e si el o marioneta in mana altora. dar, ar fi o idee intalnirea cu cativa duhovnici adevarati, nu recomandati de patriarhie. cat priveste marturisirea de credinta, eu am semnat-o si am trimis mailul in grecia. asadar, si noi, romanii , putem sa o semnam. interesant este, insa, daca va avea urmari, pt ca se intensifica activitatea ecumenica, din cate am observat. noi ne-am chinuit, aici, in romania sa strangem 1 000 000 de semnaturi pt referenfum. crezi ca vom strange prea multe semnaturi antiecumenism, cand patriarhul este portdrapelul acestuia in romania? eu m-am chinuit singura sa strang semnaturi si nu am pututu fi ajutata de preoti deoarece riscau sa-si piarda parohia daca vorbeau despre cipuri la predica. cam astea sunt conditiile din romania. din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  7. anonim: furtul de copii din spitalele din occident e legat direct cu natalitatea scazuta de acolo. probabil ca femeilor le e mai usor sa isi "comande" un copil decat sa il poarte 9 luni in burta. dar asta nu justifica cipuirea bebelusilor. ideea e ca vor sa ne convinga, incet, de utilitatea acestor cipuri, pt ca atunci cand voi vrea sa isi puna planul in aplicare, sa nu opunem rezistenta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pt. Danutza: Acea marturisire de credinta, a grecilor, am semnat-o si eu de mult, insa tot imi doresc una intocmita de ai nostri...
    Daca toti preotii ortodocsi ar vorbi impotriva cip-urilor, si impotriva ecumenismului in mai toate bisericile, cine, ce-ar putea sa le faca? ca doar n-ai cum sa inlocuiesti toti preotii peste noapte...
    Nu stiu oare toti preotii ca Dumnezeu mereu ajuta atunci cand cineva apara ortodoxia? Daca stiu asta de ce le-o fi frica unora?

    Chiar nu pot sa inteleg...

    Cat despre semnaturile impotriva cip-urilor, asa e, greu s-au semnat, si pentru ca unii n-au inteles pericolul, sau, n-au semnat pentru ca n-au avut curaj sa-si dea datele personale (serie buletin, adresa, etc)...
    Nu stiu de ce, dar romanii se pare ca s-au invatat doar sa se vaite si sa astepte sa faca altii ce ar putea sa faca ei...
    O marturisire impotriva ecumenismului, s-ar putea sa nu fie semnata de multi din aceleasi motive...
    Parintele Iustin Parvu, a spus sa ne pregatim de mucenicie, dar n-a spus nu mai actionati, nu mai faceti nimic, asteptati sa vina ecumenistul, antihristul, sa va taie in bucati, si gata ajungeti sfinti...

    RăspundețiȘtergere
  9. Au mai reusit si altii aici:
    http://www.avoconsult.ro/curtea-europeana-a-drepturilor-omului-c-e-d-o-conditiile-de-admisibilitate-a-sesizarii-curtii-procedura-unei-plangeri-adresate-c-e-d-o-asistenta-judiciara.html
    Imi cer scuze daca nu sunt de acord cu ideea de a-i scrie presedintelui, insa pentru mine ideea de a "convinge" sistemul acesta diabolic mi se pare din start incorecta. Incorecta pentru pozitiile in care ne situam: noi de pe pozitie de abuzati, statul de pe pozitie de ABUZATOR. Iar aici chem in cauza DEMNITATEA persoanei si nu neaparat mandria ei.
    Da, si marinarul poate sa raspunda in fata legii. Asa cum face orice om de pe planeta.
    Cerandu-i sa-mi respecte demnitatea, nu inseamna ca ma exclud de la statutul de crestin. In fond, in lista pacatelor pe care le marturisim la scaunul de spovedanie este si pacatul de a cere lui Dumnezeu ajutor intr-o problema fara ca noi sa miscam un deget in acest sens. Iar un milion de voturi si vocea unui Avva au fost facute praf de vointa unui singur om. Care in mod cert nu poarta numele de LEGE.

    RăspundețiȘtergere
  10. anca: ai perfecta dreptate. de fapt, observ ca gandim f asemanator. si eu sunt de parere ca nu ar trebui sa ne resemnam ca ne introduc cip in acte. de fapt, a fost o dezbatere pe blogul lui saccsiv si am fost f combatuta chair de catre el pe acest motiv http://saccsiv.wordpress.com/2010/06/15/comentariile-zilei-15-06-2010-sa-convingem-sistemul-sa-renunte-la-actele-biometrice-si-daca-se-lasa-convins/
    nu i-am inteles pozitia. eu sunt o fire luptatore, nu razboinica, dar stiu ce vreau si lupt pt crezul meu.
    ai dreptate si cu nepasarea noastra. cand am strans semnaturi pt referendum, am convins multi sa semneze si am cosntat urmatoarele: unii nu stiau depsre ce e vorba pt ca nu-i interesa. cand au primit informatia, au fost revoltati de idee. altii ar fi semnat, ca erau imptorva cipurilor, dar....cum sa-mi dau numlele si adresa? cine stie unde ajung listele? altii au ras de mine si au zis ca-s dusa...si altii , f putini, care stiau despre ce ce vorba si au semnat imediat. ei, elitele, tocmai pe indiferenta, nepasarea si lipsa noastra de reactie mizeaza. einstein a zis ca cei ce stiu au datoria de a actiona.
    cat despre marturisirea impotriva ecumenismului in romania, nu am auzit nici un preot care sa crticie ecumenismul in biserica ( nu vorbesc de marii nostri preoti duhovnici sau teologi, cum a r fi par Parvu, Par Papacioc, Par Fageteanu, par M Valica, PAr Aldea, etc). eu zic asa, in bisericile comune, unde slujesc preoti obisnuiti. nimeni nu are curajul sa-L marturiseasca pe Hristos. pt a marturisi impotriva ecumenismului asta inseamna.
    referitor la par Parvu, eu am fost asta vara la dansul, l-am intrebat despre cipuri si despre ceea ce trebuie sa facem si mi-a zis sub nici o forma sa nu incetam sa luptam impotriva lor sau sa le acceptam. asa ca...eu ma conformez. sa auzim de bine@ Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. anonim: ai si tu dreptate ca nu esti de acord sa-i scriem presedintelui. si eu cred ca batem la usi inchise. nu are cine sa ne auda. si el e marioneta elitelor, ca si multi altii.era doar o forma de a isi da seama ca suntem multi si ca nu abandonam lupta. in marea britanie e posibil sa se renunte la actele biometrice. de c e nu s-ar putea si la noi?
    cat despre abuz, se pare ca statul , prin reprezentantii sai, nu are nici o pretuire pt cei care muncesc, sunt cinstiti si isi vad de treaba. daca eram homosexuali sau alte categorii, probabil ca ne obtineam mai usor drepturile decat daca suntem crestini.Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Parerea mea este sa reintram in contact cu monahul Filotheu de la Petru Voda, cu judecatoarea Carmen Paduraru si, impreuna cu crestinii care sunt de acord sa ne constituim parte civila in procesul contra individului ( odata i-a fost publicat numele...) vinovat ca a semnat in ascuns contractul cu firmele de informatica care au propus forma documentelor biometrice incasand un comision substantial, iar proiectul ne-a fost impus cu sila tocmai din acest motiv. Aici e cheia: nimeni nu ne-a obligat din UE sa avem aceste documente, dovada ca in alte parti nici nu se discuta despre asa ceva. Totul se bazeaza pe o gainarie.Individul a incasat suma si n-a vrut sa piarda afacerea, intelegeti? Iata o persoana si cel putin doua invinuiri pentru care poate fi citat la Curtea de la Strasbourg: coruptie si abuz. Poate fi chemat si presedintele sa raspunda tot pentru abuz.A ignorat 1 milion de voturi. Nicaieri nu poate fi posibil asa ceva. Ne-am invatat sa cerem prea multe de la acesti calai. Pentru ca nu se pot numi altfel cei care ne-au condamnat parintii la moarte prin infometare.
    Oamenii astia se cred infailibili, stapani absoluti peste destinele noastre si asta nu e bine. Eu vad cu stupoare cum interpreteaza de capul lor tot ceea ce vine de la Bruxelles. In restul Europei mesajele vin altfel. De iadul pe care il traim sunt responsabili politicienii nostri 90%. Pentru ca sunt situatii in care se poate raspunde negativ la ceea ce vine din UE. Dar noi in politica nu avem barbati. Clasa politica e formata din celenterate.
    In alta ordine de idei, nu sunt adorator UE, dar privind just problema, acest nefericit turn babel este singura realitate pe care o avem, iar faptul de a ne exercita dreptul civil la curte lor de apel seamana de fapt cu acelasi nefericit gest de a iesi la vot in Romania si a suporta insulta de a alege mereu intre doi excroci. Atat alegerile din 4 in 4 ani (in conditiile de mai sus)cat si UE sunt doua realitati macabre, dar sunt singurele pe care le avem. Asa ca fruntea sus si la Strasbourg.
    Luati exemplu de la cei care n-au avut teama si au reusit:
    Studiati un pic aceste documente;
    http://www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/DFFC9067-217C-4CD7-9B8A-B3155B8313C3/0/ROU_P0_pack.pdf

    http://www.echr.coe.int/ECHR/FR/Bottom/Contact/

    Cazul romanului Ciupercescu-castigat.
    http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?action=html&documentId=869948&portal=hbkm&source=externalbydocnumber&table=F69A27FD8FB86142BF01C1166DEA398649

    http://www.echr.coe.int/ECHR/FR/Header/The+Court/How+the+Court+works/Procedure+before+the+Court/
    Raspunsul vine prompt: intre 3 si 6 luni.

    Abia daca Curtea de la Strasbourg nu ne da raspuns favorabil (dar ma indoiesc), o sa ma impac cu ideea ca am facut tot ce se putea si nu mai sunt alte solutii. Asta nu inseamna ca nu suntem crestini.Sunt de acord cu pr Valica (poate ar trebui contactat si dumnealui). Curaj! Si astept raspuns tot pe blogul dvs.

    RăspundețiȘtergere
  13. da, e o idee buna. afacerea cu pasapoarte a fost a lui nastase, berindei si UTI. e o afacere de 20 mil euro. si buletinele sunt tot afacerea cuiva. ue nu impune CI biometrice decat din 2030, parca. de ce ne grabim noi? legea e data de pe vremea lui nastase. problema e ca ue este un organism al elitelor in vederea edificarii NOM, e copilul masoneriei ( grupul bilderberg). tinand cont de ceea ce isi doresc elitele a impune in vederea instaurarii guvernului mondial ( control total, supunere, manipulare, dictatura perfecta...)nu stiu daca vor fi de acord cu alternativa la actele biometrice. dar, eu zic ca trebuie incercat. eu as vrea sa ajung la manastire si sa discut cu parintii de acolo legat de asta. daca stiti cum se poate contacta dna judecator paduraru, ar fi bine sa ma anuntati sau sa incercati sa discutati cu dansa. si victor roncea e o voce care ar putea ajuta.

    RăspundețiȘtergere