Cu deosebita bucurie, preiau articolul fratelui saccsiv despre interzicerea reclamei la Red Bull. Aceasta victorie imi confirma faptul ca, daca suntem uniti, ne dorim cu adevarat ceva, ne rugam pentru asta, Tatal nostru care este in Ceruri, asemeni unui parinte iubitor cum sunt multi dintre dvs, nu ne va refuza. Trebuie doar sa credem si sa ne rugam!
Incep sa capat sperante ca putem merge mai departe cu lupta noastra impotriva a tot ce pangareste ortodoxia si ne pune in pericol mantuirea. Sa ne intareasca bunul Dumnezeu in credinta si sa ne daruiasca pace si hotarare!
danutza
O prima victorie: CNA A INTERZIS RECLAMA RED BULL …
Citez din articolul Difuzarea unui clip publicitar pentru Red Bull, cu aluzii religioase, interzisă pe posturile TV – VIDEO:
Difuzarea unui clip publicitar pentru Red Bull a fost interzisă pe posturile TV pentru că “aduce ofensă convingerilor religioase ale telespectatorilor”, potrivit unei decizii luate joi de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA).
CNA a analizat, în şedinţa de joi, 40 de reclamaţii primite cu privire la spotul publicitar Red Bull, dar şi un punct de vedere al International Advertising Association Romania.
Potrivit CNA, clipul publicitar Red Bull este difuzat sub forma unei animaţii şi prezintă personajele biblice Iosif, Maria, pruncul şi magii, care au următorul dialog: “Mag: «Bun găsit, Maria şi Iosif! Suntem cei patru magi de la Răsărit şi am venit să ne închinăm pruncului». Maria: «Cum adică patru?! În Noul Testament nu erau doar trei?» Mag: «Nu. Acuma suntem patru şi aducem aur, tămâie, smirnă şi Red Bull». Maria: «Red Bull? Un taur?! (şi uitându-se spre Iosif) Dar eu am deja unul!»”. Clipul continuă în acelaşi fel.
Clipul publicitar a fost difuzat pe Prima TV, Pro TV, MTV, Kiss TV, UTV, AXN şi National Geographic Channel.
International Advertising Association Romania a transmis CNA că respectivul spot este “jignitor la adresa poporului român”, foloseşte “un limbaj licenţios, vulgar” şi “simboluri creştine în context nepotrivit”, fiind difuzat în apropierea Crăciunului.
Potrivit CNA, în Italia, un spot publicitar pentru Red Bull similar celui difuzat în România a fost interzis pe posturile de televiziune.
La propunerea membrului CNA Mihai Mălaimare, Consiliul a decis să aplice o decizie de somare cu intrarea în legalitate, fapt care presupune că spotul Red Bull nu mai poate fi difuzat până nu va fi modificat astfel încât să respecte prevederile legislaţiei audiovizuale.
De asemenea, la propunerea lui Mihai Mălaimare, CNA a decis să someze public televiziunile care au difuzat spotul. Totuşi, sancţiunea nu poate fi aplicată televiziunilor AXN şi National Geographic Channel, din cauză că acestea nu sunt licenţiate în România şi nu se supun legislaţiei audiovizuale româneşti.
Sancţiunile au fost aplicate în baza articolului 29 din Legea audiovizualului, potrivit căruia “(1) Comunicările comerciale audiovizuale difuzate de furnizorii de servicii media audiovizuale trebuie să respecte următoarele condiţii: e) să nu aducă ofensă convingerilor religioase sau politice ale telespectatorilor şi radioascultătorilor”.
Pendula vieții
Acum 4 săptămâni
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu