Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 7 ianuarie 2011

"TOLERANTA" EVREILOR

Am o banuiala ca patronii studiourilor de la Hollywood ( adica evreii) au pedepsit-o pentru ca a cutezat sa joace intr-un film care a incercat sa prezinte, intr-un mod personal si artistic, patimirile lui Hristos la care a fost supus de catre evrei. Acum, daca asta e adevarul, care-i pricina de suparare? Nu ei l-au rastignit pe Mantuitor???
Maia Morgenstern, pedepsită că a jucat în "Patimile lui Hristos"

Deşi "Patimile lui Hristos" au fost un mare succes, nu i-au presărat Maiei Morgenstern calea cu flori ca să intre definitiv şi glorios pe poarta Hollywood-ului. Dimpotrivă, au lăsat-o fără nici o altă ofertă din Cetatea Filmului.

"Am fost pedepsită, mi s-a spus şi lucrul ăsta! Mi s-a spus textual!", a declarat Maia Morgenstern într-un interviu pentru cotidianul Puterea. Controversele pe care le-a provocat filmul i-ai făcut numai greutăţi: Şi mi-a fost greu un timp şi dup-aia...am luat-o pur şi simplu de la capăt. Acum nu mai am nic un fel de sentiment faţă de acest episod. Doar am constatat, am luat act şi nu mă las copleşită deloc. Sunt acelaşi artist". De altfel, spune Maia Morgenstern, nici nu s-a comportat în privinţa "Patimilor lui Hristos" conform standardelor. Ar fi trebuit să răspundă la fiecare interviu, crede ea, "Acest rol mi-a schimbat viaţa" şi ea nu a vrut să mintă: "Nu, acest rol nu mi-a schimbat viaţa sau concepţiile. A fost o mare tragedie că n-am spus asta! De fapt, aici a fost problema, în ceea ce mă priveşte, pe lângă faptul că au fost discuţii de genul O evreică a jucat în filmul ăsta, ca şi când a fi actor e pe religii". Problema a fost, spune actriţa, că ea nu se aliniază, nu se conformează, nu se supune: "M-au întrebat mulţi Şi acum că ai jucat în filmul ăsta cum ţi-a schimbat destinul, concepţia, religia? În nici un fel! E un rol pe care l-am iubit, pe care l-am trata cu toată seriozitatea prin problematica pe care a pus-o, prin modul interesant, complex în care am fost invitată să mă achit de sarcinile profesionale..".Maia Morgenstern a refuzat să spună cine a pedepsit-o, dar printre lucrurile pe care vrea să le spună se numără faptul că a păstrat legătura cu Mel Gibson: "Când se poate îi transmit câte un semn, câte o felicitare cu ocazia sărbătorilor, iar domnia sa atunci când doreşte să mă contacteze, să-mi răspundă, o face. Când nu poate, nu trebuie. Nu suntem prieteni".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu